Pages

Monday 3 October 2011

မာမီရွိန္းမွ အၿပန္

၁။
အလြန္ေအးေသာ ႏို၀င္ဘာသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ တစ္ကြက္စာ ေန႔လယ္ခင္း အတြက္ေတာ့ သူ၏ အေအးရွိန္ကို ေျပာပေလာက္ေအာင္ ျမႇင့္တင္ႏိုင္ျခင္း မရွိေခ်။ ဆီးႏွင္းမ်ားမွာ မနက္ေျခာက္နာရီခြဲ အထိသာ ျခံဳလႊမ္းတတ္ၿပီး ခဏေနေတာ့ သူ၏ျခံဳလႊာကို ႐ုပ္သိမ္း တတ္ေလသည္။ ေဆာင္း၏ အေအးဓာတ္ကို ထိုးေဖာက္ရန္ ႀကိဳးစားေနေသာ ေနက ပါပါႀကီး ၀က္သားတုတ္ထိုး ဆိုင္နား တစ္၀ိုက္တြင္သာ ကြက္၍ ထိုးက်ေနသလား။ ေသခ်ာသည္ကေတာ့ ေျခေလးေခ်ာင္းသား မစားဘဲ ၀က္သားတုတ္ထိုး ဆိုင္၏ ခုံပုကေလးတြင္ ေနရာယူမိေသာ ကြၽန္မ ျဖစ္အင္က အေတာ္ေလးကို အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္လွသည္။

“လာၾကေနာ္ လာၾက၊ ပါပါတို႔ တုတ္ထိုးက သူမ်ားတုတ္ထိုးနဲ႔ မတူဘူး။ ပါပါတို႔၀က္က အသားဆိုလည္း တစ္ေနမွ၊ အဆီဆိုလည္း အစ္ေနမွ...”
ဗမာအစစ္ျဖစ္ေသာ ၀က္သားတုတ္ထိုးသည္ ပါပါႀကီးက သူ႕၀သီအတိုင္း အနည္းငယ္ ပိုေျပာရမွ ေရာင္း၀င္သည္ဟု အထင္ရွိဆဲျဖစ္သည္။ ၀က္သားအဆီ အစ္ မအစ္ေတာ့ မသိ၊ ပါပါႀကီး၏ မ်က္ႏွာမွာ အဆီေတြ ဟပ္ေနၿပီ။ အင္းေလ၊ ေနက ပူရသည့္ၾကားထဲ ၀က္သား တုတ္ထိုးဆီေတြက
အေငြ႕တေထာင္းေထာင္းႏွင့္ ဆိုေတာ့...။ ပါပါႀကီးက သူ႕ဆိုင္က ေဖာက္သည္ေတြျဖစ္ေသာ ကြၽန္မႏွင့္ ယမံုကို သာသာထိုးထိုး ေလခ်ဳိ ေသြးတတ္ျမဲျဖစ္သည္။ ပါပါႀကီးႂကြားတာ သိပ္ေတာ့ မလြန္ေခ်။ အေဆာင္ျပန္ေရာက္တိုင္း ယမံုမွာ စားပိုး နင့္တတ္၍ ကြၽန္မ အခန္းမွ အစာေၾကေဆးမ်ားကို ေမႊေႏွာက္ ရွာေဖြရျမဲ။ ယမံုသည္ ပါပါႀကီး၏ တုတ္ထိုးေတြ တနင့္တပိုး စားၿပီးတိုင္း ကြၽန္မ ခုတင္ေပၚတြင္ တအစ္အစ္ႏွင့္ မ႐ွဴႏိုင္ မကယ္ႏိုင္ျဖစ္ရတတ္ေလသည္။

သို႔ေသာ္ ယမံုကေတာ့ သံုးႏွစ္တိုင္တိုင္ အေဆာင္နံေဘး လမ္းခ်ဳိးကေလးရွိ လူအလြန္စည္ေသာ ပါပါႀကီး၏ ဆိုင္ကိုသာ အားေပးလ်က္ရွိ သည္။ ကြၽန္မ အေဆာင္သို႔ စတင္ ေရာက္ရွိစဥ္ တြင္ ပါပါႀကီး၏ဆိုင္ဖြင့္ပြဲႏွင့္ ထူးျခားစြာ တိုက္ဆိုင္ခဲ့ဖူးသည္။ ထိုစဥ္တုန္းကေတာ့ ယမံုသည္ ႐ိုးသားစြာ ၀တ္ဆင္တတ္ေသာ ကြန္ပ်ဴတာ ေက်ာင္းသူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ့သည့္သံုးႏွစ္က ေပါ့ေလ။ ကြၽန္မ အခန္းတံခါးအား ညင္သာစြာ ေခါက္လ်က္ မိတ္ဖြဲ႕လာေသာ ယမံု၏ သြင္ျပင္က ျမန္မာဆန္လွသည္။ အနည္းငယ္ ကပိုက႐ို ၀ဲက်ေနေသာ ဆံပင္မ်ားအား သပ္ရပ္စြာ စုသိမ္းရင္းက ညာဘက္ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ေလး တစ္ခုသာ ေကြးၫြတ္သြားေအာင္ ျပံဳးျပခဲ့ေသာ ယမံုႏွင့္ ရက္ အနည္းငယ္အတြင္းမွာပင္ ခင္မင္ခဲ့ရသည္။

တစ္ေဆာင္လံုးတြင္ ကြန္ပ်ဴတာ ေက်ာင္းသူ ဟူ၍ သူမ တစ္ေယာက္သာရွိခဲ့ၿပီး ေဆးေက်ာင္း သူဟူ၍ ကြၽန္မတစ္ေယာက္သာ ရွိေလသည္။ မထင္မွတ္ဘဲ ကြၽန္မႏွင့္ယမံု ခဏခဏ တြဲမိသြား ေသာအခါ အျမင္ကတ္ ပုဒ္မႏွင့္ ေသသပ္စြာ စြဲခ်က္တင္လိုက္သည္က ဂ်ီတီစီေက်ာင္းသူမ်ား ျဖစ္သည္။ ထိုတုန္းကတည္းက ယမံုအား ၀က္သားတုတ္ထိုး အသည္းစြဲသူအျဖစ္ ကြၽန္မ အသိအမွတ္ျပဳလိုက္ရသည္။

“ဟဲ့ မိႏြယ္၊ ငါေျပာတာမၾကားဘူးလား”

အနည္းငယ္စူးေသာ ယမံ႔ု အသံၾကားမွ ကြၽန္မ၏ ယခင္ယမံုအား လြမ္းဆြတ္ခြင့္ကို ပိတ္ ပင္လိုက္ရသည္။ ယခု ယမံု၏ အနည္းငယ္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိေနေသာ သြင္ျပင္အား ေမ့ေလ်ာ့ထား ဖို႔ေတာ့ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းမွာပင္ ကြၽန္မ သတိရ လိုက္ရပါသည္။
“နင္ ဘာေျပာလိုက္တာလဲ ယမံု၊ ငါ မၾကားဘူး”

“ငါတို႔ ဒါၿပီး ဘယ္သြားၾကမလဲလို႔”

“ဘယ္သြားမလဲ၊ အေဆာင္ျပန္မွာေပါ့”

ယမံုက ကြၽန္မ လက္ေမာင္းအား အသာလႈပ္ကာ ႏႈတ္ခမ္းစူစျပဳၿပီ။ အင္းေလ။ ကြၽန္မတို႔ ေနာက္ဆံုးႏွစ္အပိုင္း(က) စာေမးပြဲလည္းၿပီးတာ သိပ္မၾကာေသး ဆိုေတာ့ ယမံု႔ အလိုကို ကြၽန္မ လိုက္ေလ်ာႏိုင္ပါသည္။
“ကဲ ဟုတ္ၿပီ၊ ယမံု နင္ဘယ္သြားခ်င္လဲ” ယမံုက အနည္းငယ္ေတြေ၀ရင္းက အညိဳ ရင့္ေရာင္ ေဆးကူထားေသာ သူမ ဆံပင္လိပ္ေလး မ်ားအား လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားျဖင့္ အသာထိုး ဖြေနသည္။ အလြန္နက္ေမွာင္ေသာ မ်က္နက္၀န္း ပိုင္ရွင္ ယမံုက သူမ၀တ္ဆင္ထားေသာ အျပာႏု ေရာင္ဘေလာက္စ္ႏွင့္ လိုက္ဖက္ေအာင္ အိုင္းရွဲဒိုး အျပာေရာင္ကို လိမ္းျခယ္ထားေလသည္။

Mascara အကူျဖင့္ ရွည္လ်ား ေကာ့သြယ္ေသာ မ်က္ေတာင္ ကေလးမ်ားမွာ အရည္ရႊန္းလဲ့ ေသာ ႏႈတ္ခမ္းသားေပၚမွာ ပန္းႏုေရာင္ ႏႈတ္ခမ္း ဆီႏွင့္ တြဲဖက္ၾကည့္ေတာ့ အလြန္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိ သြားေလသည္။ ခဏေနေတာ့ ယမံုက အေျဖရ သြားဟန္ျဖင့္ လက္ေဖ်ာက္တီးေလသည္။ ထို႔ ေနာက္ ႐ုတ္တရက္ ထရပ္လိုက္ေတာ့ ယမံု ေနာက္ေက်ာနား ကြၽန္မ သိသိသာသာႀကီး ကပ္ လိုက္ရသည္။

“နင္နဲ႔ငါ တစ္ခါမွ မသြားဖူးတဲ့ ေနရာေတြ သြားမယ္”
နံေဘးမွ ၀က္သားတုတ္ထိုးကို အငမ္းမရ အရသာခံစားေနေသာ ေယာက်္ားတစ္သိုက္က ယမံု႔ေပါင္တံေတြဆီ မ်က္လံုးေတြေရာက္လာ သည္ကိုပင္ ကြၽန္မမွာ စိုးရိမ္မကင္း ျဖစ္ရျပန္ သည္။ ယမံု ဒီမ်ဳိးပံုစံေတြ ၀တ္တတ္လာတာ သိပ္မၾကာေသးပါ။ ျမန္မာဆန္စြာ ေၾကာ့ရွင္း လွပေနေသာ ယမံုက အေနာက္တိုင္းဆန္စြာ ဆြဲေဆာင္ခ်င္လာေသာ အတတ္ကို ဘယ္သူ႕ဆီက မ်ား တတ္ေျမာက္ခဲ့ပါလိမ့္။

“ကဲ ယမံု လာ၊ ေလာေလာဆယ္ အေဆာင္ ျပန္ရလိမ့္မယ္”
ယမံုက ကြၽန္မ မ်က္ရိပ္ျပသည္ကို နား မလည္ေသးေပ။ ေကာင္ေလးတစ္သိုက္က အားမနာတတ္စြာ ေလွာင္ေတာ့မွ ယမံု မ်က္ႏွာေတြ ခ်က္ခ်င္း ရဲတြတ္သြားသည္။ ကြၽန္မတို႔ထက္ ႏွစ္ႏွစ္၊ သံုးႏွစ္ခန္႔ငယ္မည့္ လူပ်ဳိေပါက္ အရြယ္ ေကာင္ေလးေတြ၏ ေလွာင္ေျပာင္သံအား ပါပါ ႀကီး၏ ထည္၀ါခံ့ညားေသာ အသံကလႊမ္းသြားခဲ့ ေလသည္။
“လာၾကေနာ္ လာၾက၊ ပါပါတို႔၀က္က သူ မ်ားနဲ႔ကို မတူဘူး၊ အသားဆိုလည္း တစ္ေနမွ၊ အဆီဆိုလည္း အစ္ေနမွ...”

၂။
“ဒီေလာက္တိုတဲ့ စကတ္မ်ဳိး နင္မ၀တ္ သင့္ဘူး ယမံုရယ္”

“ခု ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ၊ ဟိုေကာင္ေတြကလည္း ကိုယ့္အစ္မ အရြယ္ကို...“

ယမံုက အရွက္ႀကီးစြာ ေရရြတ္ေတာ့မွ ကြၽန္မ အနည္းငယ္ စိတ္သက္သာရသြားသည္။ ယမ႔ံုဆီမွာ အရွက္တရားကေတာ့ က်န္ေနေသးသည္။ ယမံု႔အား ႏွစ္သိမ့္လိုက္ၿပီး ခဏေနေတာ့ ကြၽန္မ ယမ႔ံု အစီအစဥ္ကို သေဘာတူ လိုက္ပါသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အထင္ကရ လည္ပတ္စရာ အားလံုးလိုလိုကို ကြၽန္မ ယမံုႏွင့္ အတူသြားဖူး သေလာက္ သံုးႏွစ္ေက်ာ္သည့္အထိ ယမံုႏွင့္တြဲ ၍ ႐ုပ္ရွင္မၾကည့္ဖူးေခ်။ ထို႔ေၾကာင့္ သမၼတ႐ံုတြင္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္မည္ဟူေသာ ယမံု၏ အဆိုတင္သြင္း ခ်က္ကို ကြၽန္မ လ်င္ျမန္စြာ ေခါင္းညိတ္သေဘာ တူလိုက္သည္။

“မာမီရွိန္း ညေနပြဲေနာ္၊ လာ ခုပဲသြားမယ္”

ယမံုေရာ ကြၽန္မပါ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ၀တ္ ဆင္လိုက္သည္။ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္သည္ဆိုေတာ့ လံုျခံဳဖို႔ေတာ့ လိုအပ္မည္။ ယမံုကေတာ့ တစ္ခါေသ ဖူး၍ ပ်ဥ္ဖိုး နားလည္သြားသည္။ သို႔ေသာ္ စိတ္ လြတ္ကိုယ္လြတ္ပင္ စကတ္အား သည္အတိုင္း ၾကမ္းျပင္ေပၚ ပုံခ်ထားသည္။
သူမ စကတ္အား အသာေခါက္၍ ကြၽန္မ အ၀တ္ျခင္းထဲတြင္ ထည့္လိုက္ၿပီးမွ အခန္းတံခါး ဘုလံုးကို အသာႏွိပ္လိုက္သည္။

၃။
ေဆာင္း၀င္ၿပီမို႕ ေန႔တာတိုကာ အနည္းငယ္ ေမွာင္စျပဳၿပီ။ သမၼတ႐ုပ္ရွင္႐ံုေရွ႕တြင္ ပ်ားပန္း ခတ္မွ် စည္ကား လႈပ္ခတ္၍ အသက္၀င္ေန သည္။ ေတာင့္တင္းစ ျပဳေနေသာ လူတစ္စုအား ေက်ာ္လြန္ၿပီးမွ လက္မွတ္ေကာင္တာေရွ႕တြင္ စီ တန္းေနေသာ လူအုပ္နားအစဥ္လိုက္ တန္းစီလိုက္ ရသည္။
ကြၽန္မကေတာ့ အနည္းငယ္ ေၾကာ့ရွင္းေသာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ကေလးမ၏ ေနာက္နားတြင္ အသာရပ္လိုက္သည္။ ယမံုကေတာ့ ကြၽန္မေနာက္ တြင္ရပ္လ်က္ အျပင္ဘက္ရွိ အံုႂကြေနေသာ လူထုအား အသာေငးေမာေနေလသည္။

ဗလာက်င္းထားေသာ ေက်ာျပင္ညိဳညိဳတြင္ လိပ္ျပာပံုသဏၭာန္ စတစ္ကာေလး ကပ္ထားေသာ ေကာင္မေလးက ကြၽန္မဘက္သို႔ ႐ုတ္တရက္ လွည့္လိုက္ၿပီးမွ ကြၽန္မ ေျခဖမိုးေပၚ အသာေနရာ ယူထားေသာ သူမ၏ေဒါက္ဦးခြၽန္အား ဖယ္ရွားရန္ သတိရေလသည္။
“ေဆာရီးေနာ္ အစ္မ”

ကြၽန္မက ေယာင္ယမ္း၍ အလ်င္အျမန္ ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္မိသည္။ အမွန္ေတာ့ ကြၽန္မ ေျခဖမိုးေတြ အေတာ္နာက်င္သြားသည္။ ခဏေနေတာ့ “ေဆာရီး” ဟူေသာ အေနာက္တိုင္း စကားအား လွ်ာဖ်ားတြင္ ေပါ့ပါးစြာတင္၍ ဦးထုပ္ ေနာက္ျပန္ေဆာင္းထားေသာ ရက္ပ္ပါဒီဇိုင္းႏွင့္ ေကာင္ေလးတစ္ ေယာက္ ေရာက္လာျပန္သည္။
“ေဆာရီး ခ်စ္ေလး။ ကိုယ္ေနာက္က်သြားတယ္”

ေကာင္ေလးက အားမနာတတ္စြာပင္ ကြၽန္မေရွ႕သို႔ ေလွ်ာခနဲ ၀င္လာ ရပ္ေတာ့ ေကာင္မေလး၏ ႏႈတ္ခမ္းတစ္ေတာင္ေလာက္ စူထြက္သြားသည္။ ခဏေနေတာ့ “ေဆာရီး” ဟူေသာ စကားတစ္လံုးစ ႏွစ္လံုးစ ၾကားၿပီးေနာက္ သူတို႔ခ်င္း ေျပလည္သြားၾကသည့္ အထိမ္းအမွတ္ျဖင့္ ေကာင္ေလးက ေကာင္ မေလးအား ေနာက္မွေန၍ သိုင္းဖက္လိုက္သည္။

ကြၽန္မ မ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္ကို ထိန္းရန္ႀကိဳးစားလိုက္ေတာ့ အနည္းငယ္ ေနာက္က်သြားသည္။ လက္မွတ္ကို ေအးေအးေဆးေဆးမွ ၀ယ္လိုဟန္ တူေသာ သို႔မဟုတ္ ႀကိဳတင္ လက္မွတ္၀ယ္ထားၿပီးဟန္ တူေသာ ေလးဆယ္ေက်ာ္ အမ်ဳိးသမီးက ကြၽန္မအား ရယ္ေမာျပရင္းက လက္ဟန္ေျခဟန္ျပသည္။
“အဲဒါ ဘာလဲဟင္ ယမံု”

အရိပ္ျပ၍ အေကာင္မထင္ႏိုင္ေသာ ကြၽန္မအား ယမံုက တိုးတိုးေလး ကပ္ေျပာမွ ကြၽန္မ ေခါင္းနားပန္းႀကီးသြားသည္။ ထို႔ေနာက္ အတြဲေတြ႕တိုင္း ကြၽန္မ သတိထားၾကည့္ဖို႔ေတာ့ လိုလိမ့္မည္။ အမ်ားစုေသာ စံုတြဲေတြက ႐ုပ္ရွင္ျပသျခင္းကို စိတ္၀င္စားတာ မဟုတ္ဘူးတဲ့ေလ။ ပိတ္ကားေပၚမွ ေဆးေရာင္စံုခင္းက်င္းထားေသာ ႐ုပ္ရွင္ျပကြက္မ်ားထက္ သူတို႔ဘာကို ပို၍ စိတ္၀င္စားၾကမလဲ။ အတြဲေဗဒကို ကြၽန္မ နားမလည္ပါ။ သို႔ေသာ္ အေနာက္တိုင္း ဆန္လြန္း ေသာ ေကာင္မေလးႏွင့္ သူ၏ေကာင္ေလးအား နားလည္ဖို႔ကိုေတာ့ အလ်င္ အျမန္ႀကိဳးစားလိုက္ရသည္။

ခဏေနေတာ့ လက္မွတ္ေကာင္တာဖြင့္၍ လက္မွတ္ေရာင္းေလသည္။ ယမံုက ကြၽန္မလက္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားရင္း “ဘယ္ေလာက္တန္းက ၾကည့္မလဲ” ဟူ၍ ေမးေလသည္။ ကြၽန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ အတူတ ကြ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ဖူးျခင္းလည္း ျဖစ္ျပန္၊ မာမီရွိန္းကိုလည္း လြတ္လပ္စြာခံစား ၾကည့္႐ႈလိုစိတ္ေၾကာင့္ အတြဲအမ်ားစုထိုင္ေလ့ရွိေသာSuper Lodge တန္းအား ေရြးခ်ယ္လိုက္သည္။
“မိႏြယ္ ငါ ေနၾကာေစ့ သြား၀ယ္ဦးမယ္၊ နင္ ဘာစားဦးမလဲ”

“ေနၾကာေစ့ပဲ စားမယ္”

လူအုပ္မွာ ပိုမိုသိပ္သည္းလာ၍ ယမံု ၾကားႏိုင္ဖို႔ ကြၽန္မအသံကို အနည္း ငယ္ျမႇင့္ထားရင္းက ေအာ္ေျပာရေလသည္။ ကြၽန္မကေတာ့ ေလွကား ေအာက္ေျခနားက နံရံကိုမွီလ်က္ အသာရပ္ေနၿပီးမွ လူအုပ္အား အကဲခတ္ရန္ ႀကိဳးစားရသည္။ တခ်ဳိ႕က လက္မွတ္ေကာင္တာနား စု႐ံုး႐ံုး၊ တခ်ဳိ႕က မုန္႔ ဆိုင္နား၊ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ ႐ံုအျပင္ဘက္တြင္ စုေ၀းေနေလသည္။
“ေနတိုး ပါပါတယ္ အဘြားရဲ႕၊ အဘြားကို ၾကည့္ေစခ်င္လြန္းလို႔ပါ”

“ေနတိုး တကယ္ပါတာေနာ္”

ကြၽန္မေရွ႕ မလွမ္းမကမ္းတြင္ အသက္ခုနစ္ဆယ္အရြယ္ အဘြားအိုက သြားမရွိေတာ့ေသာ သြားဖံုးမ်ားေပၚေအာင္ ျပံဳး ရင္းက ေျမးမႏွစ္ေယာက္အား လွမ္းေမးလိုက္ေလ သည္။ ေနတိုးကို အေတာ္ေလးႀကိဳက္၍ ႐ုပ္ရွင္႐ံု ထိ အားေပးတာပဲ ျဖစ္မည္။ အဘြားႏွင့္ ေျမးမ ႏွစ္ေယာက္ ကြၽန္မေရွ႕မွ တေရြ႕ေရြ႕ထြက္ခြာခ်ိန္ တြင္ လက္မွတ္၀ယ္ၿပီးဟန္တူေသာ အမ်ဳိးသမီး သံုးေယာက္ႏွင့္ ကေလးတစ္သိုက္က ေလွကား နားလာရပ္သည္။
“ကေလးေတြက ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုလို႔ေလ။ ဒါကိုယ့္ရပ္ကြက္ထဲက ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့ ကေလး ေတြ”

ကေလးခ်စ္ဟန္တူေသာ အေဒၚႀကီးက ျမန္မမာရင္ဖံုးႏွင့္ အေရာင္မြဲေသာ ပြင့္႐ိုက္ထမီ အား ၀တ္ဆင္ထားေလသည္။ သူမ နံေဘးရွိ အမ်ဳိးသမီး ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ အနည္းငယ္ ဟိုက္ေသာ ရင္ဘတ္ေပၚတြင္ ႏွစ္ပင္လိမ္ေရႊ ဆြဲႀကိဳး ခပ္တုတ္တုတ္အား စိန္ေလာ့ကတ္ျဖင့္ တြဲစပ္ကာ ၀တ္ဆင္ထားသည္။
“သမီးတို႔ေရ ဘာစားၾကမလဲ”

ကေလးေတြက သူတို႔စားခ်င္တာကို တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ ၀ိုင္းေအာ္သည္။ ခဏ ေနေတာ့ ကေလးတစ္သိုက္ႏွင့္ ႐ိုးရွင္းေသာ ၀တ္စားဟန္ရွိသည့္ အေဒၚႀကီးက မုန္႔ဆိုင္နားသို႔ တေရြ႕ေရြ႕တိုး၀င္ေနေလသည္။ ကြၽန္မနား ရပ္ က်န္ရစ္ေနေသာ အမ်ဳိးသမီးႏွစ္ေယာက္ထဲမွ တစ္ေယာက္က ႏႈတ္ခမ္းအား လက္ဖ၀ါးျဖင့္ အသာကြယ္ကာ ခပ္အုပ္အုပ္ေျပာသည္။

“အလကားေကာင္မ၊ သူမို႔ ဒုကၡခံၿပီး ရပ္ကြက္ထဲက ကေလးေတြကို ႐ုပ္ရွင္အလကား လိုက္ျပသတဲ့။ မၾကားဖူးေပါင္”

“လင္ပစ္သြားေတာ့ ေၾကာင္သြားပံုရပါတယ္ ဟယ္၊ ဘာတဲ့ ေလက်ယ္လိုက္ေသးတယ္ေလ၊ ႐ုပ္ရွင္႐ံုဆိုတာ အမ်ဳိးသားေရး စိတ္ဓာတ္နဲ႔ အက်င့္ စာရိတၱအတြက္ ယွဥ္ထိုးစရာ ေနရာပဲတဲ့။ ကေလး ေတြကို သင္ျပေပးဖို႔ အေကာင္းဆံုးေနရာဆိုပါ လား”

အမ်ဳိးသမီးႏွစ္ေယာက္၏ ခပ္အုပ္အုပ္ရယ္ သံက အနည္းငယ္က်ယ္သြားသည္။ ခပ္ေ၀းေ၀း တြင္ ကေလးတစ္သိုက္၏ ေတာင္းဆိုခ်က္ အားလိုက္ေလ်ာေနေသာ အေဒၚႀကီးကို ကြၽန္မ တိတ္တဆိတ္ ေထာက္ခံလိုက္ပါသည္။ လူေတြ ဘာလို႔ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ၾကသလဲ။ အပန္းေျဖဖို႔ တစ္ခု တည္းလား။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ေျပေလ်ာ့ေစဖို႔ အတြက္လား။ ႐ုပ္ရွင္ျပကြက္ေတြဆီက သူတို႔ ဘာကို သင္ယူၾကဖို႔လဲ။ သို႔မဟုတ္ ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ပရိသတ္မ်ားထံမွ ဘယ္လို သင္ယူႏိုင္စရာ ေတြရမလဲ။ ယမံုက ေနၾကာေစ့ႏွစ္ထုပ္ႏွင့္ ေရသန္႔ဘူး အားေျမႇာက္ျပကာ အနားေရာက္လာေတာ့မွ ကြၽန္မ အေတြးစေတြကို ျဖတ္ေတာက္ပစ္လိုက္ရ ေလသည္။

၄။
Super Lodgeတန္းတြင္ ကြၽန္မတို႔ႏွစ္ ေယာက္ထိုင္မိေတာ့မွ ဘယ္ဘက္တန္းတြင္ ထိုင္ ေနေသာအတြဲအား သတိရမိသည္။ အေစာက ကြၽန္မ လက္မွတ္၀ယ္ရန္ စီတန္းစဥ္ “ေဆာရီး” ကို ထည္လဲ သံုးတတ္ေသာအတြဲျဖစ္သည္။ ထို႔ ေနာက္Super Lodge တန္းအားေရြးခ်ယ္ျဖစ္ၿပီးမွ ေနာင္တရသြားပါသည္။

ညာဘက္ျခမ္းမွအတြဲ၏ တီးတိုးေရရြတ္သံ သည္ ေၾကာ္ျငာရပ္နားခ်ိန္ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္သြား၍ အနည္းငယ္ ဟိန္းထြက္လာသည္။
“သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္က ဘာေတြလဲဟင္ ေမာင္”
“.....”
ယမံုေရာ ကြၽန္မပါ ဘုရားေရဟု အသံ ထြက္တမိသြားသည္။ ထို႔ေနာက္ ဤေနရာကို ေရြးခ်ယ္မိသည့္ အတြက္ ယမံုက ကြၽန္မကို အျပစ္ တင္ပါသည္။ ယမံုသိပ္ေတာ့ အျပစ္မတင္ လိုက္ရပါ။ ႏိုင္ငံေတာ္ အလံအား အေလးျပဳခ်ိန္ ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္သြား၍ ျဖစ္သည္။
ကြၽန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရပ္၍ အေလးျပဳရန္ ၿငိမ္သက္ေနစဥ္တြင္ ဘယ္ေတာင္ပံမွ အတြဲက ထိုင္ရာမွ မထေခ်။ ေရွ႕ခံုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ပါ မထၾက။ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ တစ္၀က္တစ္ပ်က္ တည္းသာ လႊင့္ထားေသာ ႏိုင္ငံေတာ္ သီခ်င္းကိုပင္ ေလးစကၠန္႔မွ်ရပ္၍ အေလးမျပဳႏိုင္။ ထၿပီးမွ ႐ုတ္တရက္ ျပန္ထိုင္ၾကေလသည္။

႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္း တစ္၀က္မွ်သာ လႊင့္သည္။ အခုမွမဟုတ္။ ကြၽန္မ မိဘ ေတြႏွင့္ အတူၾကည့္ဖူးစဥ္ကလည္း ထိုအတိုင္း သာျဖစ္သည္။ ဘာျဖစ္လုိ႔မ်ား တစ္စိတ္တစ္ ေဒသမွ်ေသာ သီခ်င္းအတြက္ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ ေတာင္ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ၾကပါလိမ့္။ သို႔မဟုတ္ ထိုင္ခံုေတြမွာ ႐ုတ္တရက္ ထရပ္လို႔ မရသည့္ ျပႆနာမ်ား ရွိလို႔လား။ ဒါမွမဟုတ္ အေလးမျပဳ သူမ်ားမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ မဟုတ္ၾကလို႔ လား။
အင္းေလ။ ဒါ ကြၽန္မ စစ္တမ္းေကာက္ရမည့္ အလုပ္မွ မဟုတ္ဘဲ။ ကြၽန္မက သာမန္ေဆး ေက်ာင္းသူသာျဖစ္၍ မတ္တတ္မရပ္ႏိုင္ေသာ လူတခ်ဳိ႕၏ အေၾကာင္းျပခ်က္အား သိခြင့္ရႏိုင္ မွာ မဟုတ္ေပ။

ခဏေနေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ျပသေလသည္။ ကြၽန္မကိုယ္ ကြၽန္မ ႐ုပ္ရွင္ထဲ စိတ္ႏွစ္ႏိုင္ေတာ့မည္ ထင္ၿပီးမွ အလြန္လြဲမွားသြားသည္။ ဘယ္ေတာင္ပံမွ ေကာင္မေလး၏ ေက်ာျပင္အား လွစ္ခနဲျမင္ လိုက္ရသည္။ မျမင္မိေအာင္ ႀကိဳးစားရန္ ကြၽန္မ ေခါင္းႏွင့္ ေနာက္ေက်ာအား ခံုေနာက္မွီဆီ တအားဖိကပ္ထားလိုက္ရသည္။

ဇာတ္ရွိန္ျမင့္လာေသာအခါ တ၀ါး၀ါးႏွင့္ ပရိသတ္၏ ရယ္သံကပ်ံ႕လြင့္လ်က္ရွိသည္။ မိ သားစုသံေယာဇဥ္ႀကီးလြန္းရွာေသာ မာမီရွိန္း၏ ေခါင္းေဆာင္မင္းသားျဖစ္ခြင့္မရေသးေသာ ျဖစ္ အင္ထဲ စီးေမ်ာရင္းက က႐ုဏာသက္၀င္မိစဥ္
“ယမံု ေရာ့၊ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္”
“ဘာလဲ” ဟူေသာအၾကည့္ျဖင့္ ယမံုက မ်က္ခံုးေလးေတြပင့္ကာ ေမးလိုက္သည္ကိုပင္ ေမွာင္ေနေသာ၀န္းက်င္မွာ မနည္းႀကီး အရိပ္ဖမ္း လိုက္ရပါသည္။
“အခြံေတြ သည္ထဲထည့္”

ယမံုက ကိုက္လက္စေနၾကာေစ့အား ႏႈတ္ခမ္းတြင္ အသာေတ့ရင္းက ကြၽန္မ ကမ္းေပး လိုက္ေသာ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္အား အသာပုတ္ခ် လိုက္ေလသည္။
“မိႏြယ္ သူမ်ားေတြလည္း ေအာက္ကိုပစ္ခ် ေနတာပဲ။ မပူပါနဲ႕။ သန္႔ရွင္းေရးသမားေတြ ရွိ တယ္”

ဘုရားေရ။ အမ်ားစုေသာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္သူ ေတြ၏ စိတ္ထဲမွာ သန္႔ရွင္းေရးသမားေတြ၏ အလုပ္ဟု ယူဆၿပီး ၿပီးစလြယ္အမိႈက္ပစ္ေနၾက တာ ဆယ္စုႏွစ္ဘယ္ေလာက္ေတာင္တိုင္ခဲ့ၿပီလဲ။ သန္႔ရွင္းေရးဆိုတာကေကာ စက္႐ုပ္ေတြမွမဟုတ္ ရဘဲ။ ေသြးႏွင့္သားႏွင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္သားေတြက ႐ံုတစ္႐ံုလံုးရွိ ႐ႈပ္ပြ ေနေသာ ေနၾကာေစ့ခြံေတြအတြက္ ဘယ္လို အေတြးေတြလြယ္ၿပီး တံျမက္စည္း ကိုင္ေနၾက မလဲ။ ေသခ်ာတာကေတာ့ သူတို႔ စိတ္ညစ္တတ္ မွာပါပဲ။

ကြၽန္မကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္တိုင္း ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ေဆာင္သြားသည္။ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ေတြ တရား၀င္သံုးစြဲခြင့္ျပဳစဥ္ အခ်ိန္ေတြတုန္းကေပါ့ေလ။ စားၿပီးသားေနၾကာေစ့ခြံမ်ားကို အိတ္ထဲတြင္ထည့္ၿပီးမွ လက္ကကိုင္ေဆာင္ တတ္ျမဲျဖစ္သည္။
“ယမံုရယ္ သန္႔ရွင္းေရးသမားေတြ သက္သာေအာင္ နင္ ဒီအိတ္ထဲ ထည့္လိုက္ပါေနာ္။ စင္ကာပူမွာ အမိႈက္ပစ္ခြင့္ မရွိတာထက္ ႏိုင္ငံသားေတြ ကပါ လိုက္နာႏိုင္လို႔ သူတို႔ႏိုင္ငံတိုးတက္တာ”

“ဒါ ျမန္မာျပည္ မိႏြယ္”

ပိတ္ကားေပၚရွိ ေဆးေရာင္စံု႐ုပ္ရွင္၏ ေဆးသားမ်ား ျပယ္လြင့္၍ ကြၽန္မ မ်က္လံုးထဲ ဘာမွ်မျမင္ႏိုင္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ထိ ယမံုအတြက္ ကြၽန္မ ထိခိုက္ ေၾကကြဲသြားပါသည္။ မာမီရွိန္း ဇာတ္ကား၏ ဟာသစြက္ေသာ ဒရာမာ ခံစားမႈအား စီးေမ်ာရန္ ႀကိဳးစားရင္းက ယမံု ေနၾကာေစ့ ဆက္မစားေတာ့ တာသိေနရသည္။ ယမံုႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ဖို႔ ထြက္လာတာ မွားသြားၿပီလား။ ယမံုႏွင့္ ကြၽန္မဆီမွာ ကြဲျပားျခားနားတာ တကၠသိုလ္တက္တာေလာက္ပဲဟု ကြၽန္မ ကံေသကံမတြက္ထားဖူးသည္။ ႐ုပ္ရွင္႐ံုထဲတြင္ ေနာက္ထပ္ကြဲျပားမႈ ရွိမွန္း ကြၽန္မ အရင္တုန္းက မေတြးမိဖူးေခ်။
ကြၽန္မ အနည္းငယ္ လႈပ္လိုက္ေတာ့ ယမ႔ံုလက္ဖမိုးႏွင့္ ထိခတ္သြားသည္။ သံုးႏွစ္တာကာလတြင္ ယမံုလက္ဖမိုးေတြ ေအးစက္ေတာင့္တင္းေန သည္ကို ကြၽန္မနာက်င္စြာ ခံစားမိဖူးေသာ ပထမဆံုးအႀကိမ္လည္း ျဖစ္ပါ သည္။

၅။
႐ုပ္ရွင္ၿပီးစအခ်ိန္တြင္ လူတခ်ဳိ႕ထိုင္ရာမွ ထကာထြက္စျပဳေနၿပီ။ ခဏေနလွ်င္ မီးေတြလင္းလာလိမ့္မည္။ ဘယ္ေတာင္ပံမွ အတြဲကေတာ့ လ်င္ျမန္စြာဆင္းသြားသည္။ ကြၽန္မႏွင့္ ယမံုကေတာ့ ၿငိမ္သက္ဆဲျဖစ္ေလ သည္။
ခဏေနေတာ့ သမၼတ႐ုပ္ရွင္႐ံု၏ သီခ်င္းက မီးဖြင့္လိုက္သည့္ႏွင့္ တိုက္ ဆိုင္စြာထြက္ အန္လာသည္။ သီခ်င္းသံကို နားစြင့္ရင္းႏွင့္ပဲ ေနရာတိုင္းလို လို ျပန္႔က်ဲေနေသာ ေနၾကာေစ့အခြံမ်ားက ကြၽန္မ မအေတြးထဲသို႔ ၀င္လာ သည္။ သမၼတ႐ံု၏ ခမ္းနားသပ္ရပ္ေသာအေနအထားကို ရာႏွင့္ခ်ီေသာ လူေတြက ႏွစ္နာရီခြဲ၊ သံုးနာရီအတြင္းမွာပင္ ေနၾကာေစ့ခြံမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ ထားေသာ အနိ႒ာ႐ံုတစ္ခုအား ဖန္တီးလိုက္ၾကသည္။
ထို႔ေနာက္ မိနစ္ပိုင္းအတြင္းမွာပင္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္သားေတြက ထို ေနၾကာေစ့အခြံမ်ားအတြက္ တစ္တန္းၿပီးတစ္တန္း လွည္းက်င္းၾကရဦးမည္။ ယမံုသည္ ေနၾကာေစ့ခြံေတြအား ခပ္ျဖည္းျဖည္း ေငးစိုက္ၾကည့္ေနရင္းက ေလွကားထစ္ေတြကို ခက္ခဲစြာ ေက်ာ္လွမ္းေနသည္။ ႐ံုထဲမွအထြက္ ယမံု စကားအား ျပန္လည္ သတိရသြားသည္။ ဒါ ျမန္မာျပည္ မိႏြယ္တဲ့ေလ။

ပလူပ်ံသလို ထြက္အန္လာေသာ လူအုပ္ထဲမွ ေဖာ့ဘူးေလး ကိုယ္စီကိုင္ ထားေသာ အမ်ဳိးသမီးႏွင့္ ကေလးတစ္သိုက္။ သူတို႔ ေဖာ့ဘူးေလးေတြထဲ တြင္ ေနၾကာေစ့ခြံမ်ားကို ေတြ႕ရေတာ့ ကြၽန္မ ၾကည္ႏူးသြားရသည္။ အမ်ာ စုေသာ ေပတံေတြ၏ တိုင္းတာမႈေတြ ေျပာင္းလဲေနခ်ိန္မွာ သူတို႔ကေတာ့ ျမန္မာျပည္၏ အလြန္တန္ဖိုးရွိေသာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည ့္ပရိသတ္မ်ားျဖစ္လိမ့္မည္။

ပတ္၀န္းက်င္၏ ေဂဟစနစ္အား ထိခိုက္ ေစေသာ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ကိုပင္ မသံုးေခ်။ အင္း ေလ။ ကြၽန္မတို႔ ျမန္မာေတြဆီမွာ ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ ၀သီက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ စြဲကပ္လာခဲ့ေတာ့ ခြၽတ္ဖို႔ အနည္းငယ္ေတာ့ ခဲယဥ္းေနသည္။ ယမံု လွမ္းေခၚေတာ့မွ ကြၽန္မ အေတြးေတြကို ေသာ့ခတ္လိုက္ရပါသည္။ ေနာက္တစ္ပြဲ အတြက္ လူအုပ္က ႀကိတ္ႀကိတ္တိုးေနၾကသလို တခ်ဳိ႕ကလည္း ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ၿပီး၍ အိမ္ျပန္ရန္ တကၠစီေတြကို ေစ်းဆစ္ေနသည္။ ကြၽန္မတို႔ငွား ျဖစ္ေသာ တကၠစီကေတာ့ သမၼတႏွင့္ ေ၀းရာ သို႔ ဘီးလွိမ့္စျပဳၿပီ။

“႐ုပ္ရွင္႐ံုဆိုတာ အမ်ဳိးသားေရး စိတ္ဓာတ္နဲ႔ အက်င့္စာရိတၱအတြက္ ယွဥ္ထိုးစရာေနရာပဲ” ဟုယူဆေသာ အမ်ဳိးသမီးႀကီး၏ အေတြးအား ေထာက္ခံ လိုက္ရင္းက အနည္းငယ္ ဆို႔နင့္သြား သည္။ ကြၽန္မတို႔ ျမန္မာျပည္တြင္ ေလးနက္စြာ ေတြးေခၚတတ္သူေတြ အလြန္ ရွားသြားၿပီဟူေသာ အေတြးေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။

၆။
ေဆာင္း၏ အေအးဓာတ္က ပိုကဲလာသည္။ ယမံုႏွင့္ ကြၽန္မ တစ္စက္ကေလးမွ မဆံုျဖစ္သည္ မွာ သံုးရက္မွ်သာရွိၿပီ။ အျခားအခန္းအေဖာ္မ်ား၏ အနည္းငယ္ စပ္စုေသာ အၾကည့္မ်ဳိးကို တြန္းလွန္ ရင္းက ကြၽန္မ ပိုလို႔ ေၾကကြဲရပါသည္။
တအံုေႏြးေႏြး ခံစားမႈက ေလာင္ၿမိဳက္ေစခဲ့ခ်ိန္ တြင္ေတာ့ “မာမီရွိန္း”မွအျပန္ ယမံု မ်က္လံုးအိမ္ မ်ား စိုစြတ္ေနေၾကာင္း ဖန္တလဲလဲသတိရမိျဖစ္ သည္။ ယမံု ကြန္ပ်ဴတာေတြႏွင့္ အလုပ္႐ႈပ္ခ်င္လွ်င္ အျပင္ထြက္ရတတ္သည္။ သို႔ေသာ္ သူမ အျပင္မထြက္ခဲ့ပါ။ ေဆးပညာကို စိတ္၀င္စား ေသာ ယမံုက ကြၽန္မ အခန္းအတြင္းရွိ အ႐ိုးစုႏွင့္ ပတ္သက္၍ သူမ သိလိုရာဟူသမွ် ေမးျမန္း မဲ ျဖစ္သည္။

ကြၽန္မ ဘာသာရပ္ထဲ သူမ ေပ်ာ္၀င္၊ သူမ အိပ္မက္ေတြထဲ ကြၽန္မ ေပ်ာ္၀င္ခဲ့ဖူးၾကသည္ခ်ည္း။ အနည္းငယ္အျငင္းပြားစရာမရွိခဲ့ေလာက္ ေအာင္အထိ အျပန္အလွန္ေပ်ာ္၀င္ဖူးသည္။ ညေန တိုင္း ၀က္သားတုတ္ထိုး အာသာေျပ စားလိုက္ ရမွ ေနသာဟန္ရွိေသာ ယမံုတစ္ေယာက္ အခန္း ထဲ ဘယ္လိုအင္ အားေတြႏွင့္မ်ား သံုးရက္တိုင္ တိုင္ ေအာင္းႏိုင္ပါလိမ့္။

ထို႔ေနာက္တြင္ ကြၽန္မအေတြးအတြက္ အသံထြက္ရယ္ေမာမိပါသည္။ ကြၽန္မက တံခါး စေခါက္ဖို႔ေတာ့ လိုမည္။ တံခါးေခါက္ရန္ ကြၽန္မ ဘယ္လက္ကို အသံုးျပဳရမလား။ သို႕ေသာ္ အနည္းငယ္ထံုက်င္ေနေသာ ညာလက္ကိုသာ ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါသည္။ အညိဳေရာင္တံခါးခ်ပ္ဆီ ကြၽန္မ ညာဘက္လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို အသာေကြးကာ လက္ဆစ္ျဖင့္ ခ်ိန္ရြယ္လိုက္သည္။
စိတ္ေကာက္ေနေသာ သူငယ္ခ်င္းကို ေခ်ာ့ျမႇဴဖို႔ တံခါးဘယ္ႏွခ်က္ေခါက္ဖို႔ လိုအပ္လိမ့္မလဲ။ တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ သံုးခ်က္။ တံခါး မပြင့္ေသးပါ။ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ေတာ့ ႀကိဳးစားၾကည့္မည္။

႐ုတ္တရက္ အညိဳေရာင္တံခါးခ်ပ္၏ သံရွည္ဆြဲပတၱာအိုသံၾကားမွ ခါးေထာက္၍ ျပံဳး ရန္ ႀကိဳးစားေနေသာ ယမံု။ အနည္းငယ္ ၾကည္ လဲ့ေသာ အရာတစ္ခု သူမ မ်က္ဆံမ်ားဆီမွ ျဖဳတ္ ခနဲ သက္ဆင္းသြားသည္။ ထို႔ေနာက္ သူမ ရွက္ရြ႕ံ စြာ ရယ္ေမာသည္။ ရယ္ေမာရင္းက ေနာက္ထပ္ မ်က္ရည္က်သြားသည္။
“၀က္သားတုတ္ထိုး စားဖို႔ အခ်ိန္က်ၿပီေနာ္ ယမံု”

“နင္ ဟိုေန႔ေတြကတည္းက လာေခၚသင့္ တယ္ မိႏြယ္”

ထို႔ေနာက္ လမ္းခ်ဳိးကေလးရွိ ၀က္သား တုတ္ထိုး ဆိုင္သို႔သြားရန္ ေျခလွမ္းေတြကို အသက္သြင္းလိုက္သည္။ ေနရွိန္က ခပ္ေျပေျပ သာ ထိုးဆိုင္ ျဖာဆင္းေနသည္။ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ပါပါႀကီး၏ တုတ္ထိုးဆိုင္ကို လွမ္းျမင္ေနရၿပီ။ အေငြ႕တေထာင္းေထာင္းထေနေသာ ျမင္ကြင္းႏွင့္ ပါပါႀကီး၏ ဌာန္၊ က႐ိုဏ္းက်စြာ ထြက္အန္ေန ေသာ အသံက ပနံရသြားသည္။

“လာၾကေနာ္၊ ပါပါတို႔ တုတ္ထိုးက သူမ်ားနဲ႔ မတူဘူး။ အသားဆိုလည္း တစ္ေနမွ၊ အဆီဆို လည္း အစ္ေနမွ”
၀က္သားတုတ္ထိုး စားၿပီးတိုင္း “ဘယ္သြား ၾကမလဲ” ဟု တိုင္ပင္ဆဲျဖစ္သည္။
သို႔ရာတြင္ “႐ုပ္ရွင္႐ံု သြားၾကမယ္” ဟူ၍ ကြၽန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ မည္သူကမွ စကား မစျဖစ္ၾကေသးပါ။
လင္းစက္ႏြယ္

No comments:

Post a Comment